يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

أصدقائي الطيبون

لأني أشعر بامتنان كبير ، فأنا أصنع الآن بيتا دافئا وأملأ مكتبتي الصغيره بكتب الحكايات
ولأني أحبهم ... ولأني أحب الزهور الزرقاء ، فسأضع لهم زهورا زرقاء علي أبواب الغرف .
وعلي الطاولة الكبيره بركن الصاله ... سأترك للمقيمين وللقادمين الجدد خطابات ترحيب ودعوات عشاء


لأني أشعر بامتنان كبير ولأنهم فعلا رائعون ، فأنا فقط أريد أن أقدم لهو (شكرا) كبيره

أصدقائي الطيبين .... شكرا لكم

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

17 التعليقات:

عمرو يقول...

أنا كده أول تعليق في المدونة وده أقل واجب :)
على فكرة من زمان قوي وأنا مستني منك الخطوة دي. ألف مبروك علينا يا بنبونة
:)

علياء يقول...

مبروووووووووووووك يا بنبونة :):)
إن شاء الله تبقى من أروع المدونات إللي تقدم أجمل الموضوعات.. ويكون لها أكبر عدد زوار كمان :)
هي من البداية كده شكلها تحفة.. اختيار رااااااائع للون البني والبيج.. أصلي بحب البني قوي ؛) :)
مبروك كمان مرة يا منونة :)

غير معرف يقول...

برضه انا اللي قلت لك على المدونة
ولو مش مصدقة راجعي ردودي عالتعليقات بتاعتك

مستني اشوف كتابة بجد هنا

Unknown يقول...

هيييييييييييييييييييييييييييييييييه

هع هع هع هع

طاخ طاخ طاخ..دة ضرب نار

برررررررررررررررررررررررررر..دى صواريخ من اللى بتلف فى الارض

فشششششششششششش..دى صواريخ من بتاعة عيد الميلاد

هيه هيه هيه...هيه هيه هيه

وبونبونة عملت مدونة يا بنى أدمييييييييين..وهاجى اقرفها واقلبها منتدى واعلق براحتشششششششششى

نيااااااااااهاهاهاااااااا وش مستنى اللحظة دى بفروغ الصبر

مبروووووووووووك علينا احنا يا بونبونة يا اللى طلعتى منى...اقولك سر؟؟؟ طب قربى شوية..كمان حبة..وانا صغننة كان نفسى يبقى اسمى منى

بس كدة فى مشكلة تانية...انا كدة متخيلة شكلك شبه صورة البروفايل..نيااااااااهاهاهاااااااااا

مش عايزة امشى من التعليقات..انا مبسوووووووووووطة..كدة بقالنا عزوة فى بلوجر..بقينا قوة عظمى وممكن نعمل انقلاب وناخد الحكم..نيااااااااهاهاهاااااااا

يللا اسيبك تكملى فرش المدونة وتعلقى الستاير

سلاااااااااااااااااام

Unknown يقول...

كل ثانيه وانتم طيييبين

ويارب تكون بيت دافئ لكل من يدخل هنا

باالتـــــــــــــــوفيق دائمــــــــــــاااااا

ponpona يقول...

عمرو
ربنا يخليك ليا يارب
ويبسطك كده علي طول
:)

ponpona يقول...

علياء
يسمع من بقك ربنا يابسبوسه
وبعدين أنا اختياراتي كلها حلوه
حلوه قوي يعني

ههههههه
:)

ponpona يقول...

مصطفي يا سمير
تعالي كده .. أيون قرب شويه كمان
بص بقي..
انت فارق معايا قوي قوي
أقولك علي حاجه كمان ... انت فارق معايا قوي قوي

وبعدين إيه "ولو مش مصدقة راجعي ردودي" دي ؟ هه؟
لأ طبعا مصدقه ... وبعدين بردو أنا مش محتاجه مراجعه أنا مذاكره كويس
:)

ponpona يقول...

انجي ياويكا

أيون .. هي ياويكا علي رأي عمرو ماهو انتي ماينفعش معاكي إلا كده ... ليه ؟ لأن انتي تحفه ، تحفه بجد انتي يابنتي بتجيبي الشقاوه دي منين يخرب بيت عقلك

بنت يا أنجي ... ابقي تعالي اعملي اللي انتي عايزاه تقليبيها منتدي تقليبيها سوبر ماركت اللي علي مزاجك بس باقوللك إيه لو لقيتي نفسك فاضيه شويه ابقي تعالي ساعديني ف الفرش
:)

ponpona يقول...

اييييييه دا ميييين؟

محمد اخويا جه المدونه عندي !!!

ياهوووووووووو

آي نعم انت بترخم عليا وقارفني كالعاده يعني ... أومال ايه مش اخوات !! بس دا مايمنعش ان انت عسل آه والله عسل .. ربنا يخليك

أقولك ..
ليك عندي حاجه حلوه ;)

Heba Gamal Emara يقول...

لولولولولولولولولولولولولولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىمبروك بجد يا بسبوسه على المدونة الجميله دى
ويا رب دا يما تكتبى فيها حاجات جميله
وتمليها موضوعات وحاجات ومحتاجات ولعب وحركات
ويا رب دايما تكونى مبسوطة
ملاحظة :
انا هجيلك مدونتك زى ما بتجيلى مدونتى
ولو مشيتى من مدونتى هبهدللك مدونتك
مبروك كمان مرة يا منى
بس انا دخلت ملقيتش ولا الحفلات ولا الدعوات ولا العشا كمان
ايه الموضوع .............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

ponpona يقول...

يا أهلين وسهلين زغروتك لمت عليا الجيران :)
وبعيدا عن البهدله سأختار الحل السلمي .. أوكي ;)


وبعدين ازاي يعني ماتلاقيش حفله ولا دعوة عشا !!
دا احنا كنا عاملين فرح تلاقيكي بس ماعرفتيش توصلي للصاله
بصي ... هي آخر الطرقه دي شمال ، ماتسألنيش ازاي بس أهو هو كده
واديني مستنياكي أهو .. خلاص .. خلاويص

Heba Gamal Emara يقول...

اوكى يا منى
انا جايه
انا حاسسه انى هتوه بس برضه هاجى
واللى يسأل ميتوهش

أسما يقول...

لا، عيب و الله، هو انا آخر من يعلم؟ بقي تعملي مدونة و تنزلي بوستات و محدش يقوللي... ازعل انا دلوقتي و لا اعمل ايه :(

عموما الف مبروك، بس انا متغاظ دلوقتي، كل ده يحصل من ورايا... انا عندي امتحان باعمله للطلبة، شغالة فيه دلوقتي، هطلّع غيظي فيهم... هع هع هع

ponpona يقول...

Isold

لأ يا بسبوسه ما تزعليش .. مايهونش عليا
وبعدين أنا اول ماعملتها قولت عند عمرو
عامة يعني حصل خير :)

أنا مبسوطه انك جيتي

:)

فراشة يقول...

مرحبا منى ....على اسمى

مدونة جميلة وكتابات أجمل

go on

ماشاء الله عليكي يا منمونه

ponpona يقول...

فراشة

نورتيني قوي جدا خالص يعني

:)

إرسال تعليق