يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

خطــة



يصنع ابتسامة لائقة و يضع لمعة خفيفة بعينيه ، ثم يخرج من جيبه عصافير ملونة تدور حولها ، وقطعة مزيكا صغيرة تجعلها تكف عن صياحها بوجهه كي تغمض عينيها وتستمتع . تبدو كل الاشياء مثالية . تنقصه فقط خطوة أخري بسيطة يضع فيها يدين خلف ظهره فيبدو تماما مثل الأطفال ، و يمكنه الآن إذن أن يطلب ما يشاء وهو يضمن الموافقة .





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 التعليقات:

صوت من مصر يقول...

دى تسمى بالف وجه

ponpona يقول...

أهلا يا محمد

مممممم .. يعني ايه تسمي بالف وجه؟
أنا مش فاهم بصراحه :(

حاجة تانية بقي
هو سؤال نفسي اسأله من زمان ...
من ساعة ماشوفت صورة البروفايل بتاعتك دي
هي الصورة دي في حديقة الجزيرة ، صح ولا انا اللي بيتهيألي ؟؟

:)

نعكشة يقول...

انا كنت بعمل كدة لبابتي وانا صغنتوتة
:D

بس بحط ايدي ولا ظهري بقة
وابص لفوق كدة شة القطة في فيلم
shrek 2

و اضم بقي كدة و ارفع حواجبي حاجة نونو

فكان هوه بيعملي ساعتهااللي عوزة
ولو زعلان مني
بيتصالح بسرعة

دة وانا صغيرة بقة
ايام العصور السحيقة

:D

سلامٌ عليكِ

فراشة يقول...

ههههههههههه
انا بعمل كدا لسه بس مش دايما
مواقف مواقف يعنى ومع ماما بس

اسلوب جميل يا منمن

عمرو يقول...

أهلا يا منى
هو أنا ما فهمتش بصراحة بس هي شكلها حلوة لو اتفهمت
:)

ponpona يقول...

نعكشة

هههههههههههههه
أيام العصور السحيقة !!
ليه يا بنتي بس كده .. ممكن تجربي تاني :)

ponpona يقول...

فراشة

ازيك يابسبوسه ؟
انتي فينك بقي ؟ بقالي كتير مابشوفكيش :(
أانا عارفه ان انا مقصره معاكي ..
بس تعملي ايه بقي .. منها لله المذاكرة :( :(

مساكي سكر

ponpona يقول...

حمدلله ع السلامه يا عمور
انت وصلت القاهره خلاص .. صح؟

بص يا سيدي .. هو الموضوع ببساطه انها أصلا زعلانه منه وهو عايز يصالحها ،يقوم يعمل ايه؟ يعمل ايه؟ ويفكر ويفكر ويفكر كتير كتير يعني وبعدين يحاول يعملهاالحاجات اللي بتحبها .. فتبقي هي من جوا صاااافي يا لبن ، ساعتها بقي يقدر يطلب منها يتصالحوا وهو عارف انها هاتوافق .. وتوته توته خلصت الحدوته .. هيييييه

noon kiko يقول...

بصى انا متفقه مع استاذ عمرو
فى حاجه كده مش مفهومه
بس شكلها حلوه
ههههههههههه
كل سنه وانتى طيبه ياحبيبة قلبى

ponpona يقول...

زهرتي الحلوة

ازيك يا بسببوسه.. طيب اهو انا شرحت لعمرو اهو
ذاكروا كويس بقي.. في امتحان بكره وانا مش كل شويتين هاشرح
وبعدين تعالي هنا ... ليكي حق تقولي في حاجه مش مفهومه ، مانتي اللي مش قاعده مركزه ياهانم ، وعماله نازله شخبطه في الكراريس ، انا مش قولتلك كذا مرة تركزي شويه ، شويه نونو حتي .. ياربييييي .. هو انا لازم ازعق كده علي طول ، حاجه غريبه والله ، مابتسمعوش الكلام من أول مره ليييييه ؟

P A S H A يقول...

لأ لأ لأ
مع إحترامي لجميع الزملاء اللي ما فهموش (وأنا كنت واحد منهم لحد ما قريت تعليقك لـ عمرو).. بلاش شرح .. خلينا نتخيل مع نفسنا أحسن ... مش شرط كلنا نفهم نفس المعنى .. متهيألي هاتبقى أحلى لو كل واحد حسها واستطعمها بطريقته .

ده رأيي الشخصي عشان ما حدش يزعل .. واللي زعلان .......... يقرا الشرح ههههههه

بجد تحياتي لأسلوبك المميز
استمري بس كبري الخط أحسن بعد كده مش هانشوف نقرالك .
سلام

جارة القمر يقول...

تصدقى الواحد لما بيفهم بتبقى حاجه كويسة برضو :):)

لالا جامدة جامدة يعنى الصراحة

على فكرة بعد كدا نزلة البوست و معاه الترجمة هههههههههههههههه

Kiara يقول...

قريتها وغمضت عنيا

حسيت انى وسط مكان كبير فيه خضرة علي مرمى البصر

وصوت شلال صوته قريب ممتع حقا

والعصافير اصحابي بيكلمونى بغناهم الرقيق

والنسمة رايحه جاية

ومش هكملك بئا

دمتى مبدعه

ponpona يقول...

أهلا كيارا :)

عارفة .. شوية الخيال رغم إنهم خيال إلا انهم بيبقوا
ممتعين جدا والي حد كبير كافين لإن الواقع يبقى كويس :)

اسمك غريب قوي .. ممكن أعرف معناه ايه؟
:)

Kiara يقول...

معاكى كل الحق

اما بالنسبة للاسم
دا اسم كارتون ياتوتا

اسمه الاسد الملك وكيارا قايمة بدور بنت الاسد

إرسال تعليق