يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

طلال فيصل



من ديوان " الملائكة لا تشاهد الأفلام الإباحية "
قصيدة " أمي و وسط البلد "



أوليس من الأفضل أبقي
طفلا غرا ؟!!
يندهش لمرأي الأشياء
أمشي في بستان الدنيا
أقطف من ورد التجربة
ويجرحني شوك الأخطاء

أسأل نفسي دون إجابة
أي الأفضل ؟؟
لغة الخبرة ..
أم لغة أنين البسطاء

.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 التعليقات:

Cute Kitty **sookra يقول...

دكتوره منى
انا احب دائما ان ابقى طفلا غرا
حلوه اوى القصيده تسلم ايديكى

ponpona يقول...

سكره

أنا اللي محيرني سؤال أي الأفضل !!
بالنسبة للقصيدة فتسلم إيدين طلال لأنها قيصيدته
:)

فراشة يقول...

اولا كلام جميل شكرا جدا ع الاقتباس

ثانيا بقى الاجابة صعبة

لان كلا اللغتين لهما رونق خاص بها

شكرا

Heba Gamal Emara يقول...

السؤالين يحيروا بصراحه ؟؟؟؟؟
بس الاثنين اجاباتهم اكتر من رائعه

اقتباس جميل يا بنبنونتى :):):)

مبتجيش عندى ليه ؟؟؟؟
انتى كويسه ؟؟؟

أسما يقول...

انين البسطاء طبعا يا مني، مش عايزة كلام و لا حيرة... ربنا يكفيكي شر لغة الخبرة

Cute Kitty **sookra يقول...

منونه
كل اصحابى اللى اسمهم منى بدلعهم بمنونه
وعشان كدا انتى كمان هتبقى منونه
اتسمحيلى بذلك
انا عارفه انها موش قصيدتك انا بقولك اتسلم ايديكى على النقل
الافضل على حد اعتقادى هو انين البسطاء
لان الخبره لها اضرار كثيره جدا
صدقينى

msafa يقول...

حلوه مدونتك

أحمد الشمسي يقول...

أنين البسطاء مريح
لكن لغة البساطة لا تصلح للتعامل مع الجميع.
ستحتاجين بالتأكيد لبعض مفردات من لغة الخبرة.
كلنا سيحتاجها.

إرسال تعليق