يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

غنـاء



تغني
تصنع شاياً و تغني !!
أنا أنا أنا أبريق الشاااااااي
تميل برأسها يمينا وشمالا ، تضع ذراعاً بوسطها و تفرد الأخرى تقلد أبريق الشاي . تدور دورة صغيرة و تعيد ماتفعل ، تلمحني أراقبها فتتسع ابتسامتها و تأتي تعدل وضعية ذراعيَ
فأصبح أبريق شاي أنا الآخر . ندور سويا ونقتسم فنجان شاي واحد محلى بروحها .


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 التعليقات:

P A S H A يقول...

تدوينة تعدل الدماغ
:)
خالص تحياتي

صوت من مصر يقول...

شاى على الصيام كده
مفيش تمر هندى

غير معرف يقول...

كنت لسه بغنيها الغنوة دي :)

وحشتيني يا منمنه

بحب كلامك قوي بيفرحني

(منى-فراشة)

Hosam يقول...

:) :) :)وكمان :))

ponpona يقول...

باشا:
تحياتي كلها ليك يا فندم

صوت من مصر :
ماهو أصل التدوينة دي اتكتبت قبل السحور بشوية صغنططتين

فراشة :
بفرح قوي لما بفرح حد
ربنا يخليكي ليا يا بسبوسة :)

حسام :
:) :) :) :)

أسما يقول...

:)

Kiara يقول...

الله

تدوينه مزااااج

كل سنة وانتي طيبة ياقمر

راء يقول...

هههههههههههه

بموووووووووت ف الاغنية ديه

بجد تحفة يا مون مون

كل سنة وانتي طيبة

غير معرف يقول...

منى انتى عارفة رأيى فى كل كتاباتك بتفكرينى بحاجات سهلة صعبة موجودة ومش موجودة بتعمليلى حالة غريبة

Ahmed Fayez يقول...

فيه تاج ليكي يا منى.
ابقي عدّي و انقليه عندك.
عاوز إجابات جامدة.

ponpona يقول...

أيزولد :
:) :) :) :) :) :) .... :*)

كيارا :
كل سنة وانتي طيبة وبخير يا ست البنات

الطالبة المقهورة :
كل سنة وانتي شقية و حلوة كده

ريهام :
قربي كده شوية
أصل أنا هاقولك على سر خطير .. أومااال ايه
أنا بعمل حاجات صعبه وسهلة وموجودة ومش موجودة أصل أنا ساحرة شريرة
D:

أحمد :
جاري الإجابة عن التاج يا فندم :)

إرسال تعليق