يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

Message



مرة من الملل .. مالاقيتش حاجة أعملها
بعت لنفسي رسالة فاضية !!
ولما وصلت
فتحتها باستغراب
مالقيتش حاجة
بس رنة الرسالة كسرت الملل
والشاشة المكتوب عليها
one message received
كانت تغيراً يستحق .



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

18 التعليقات:

Cute Kitty **sookra يقول...

ياترى دا م الملل ولا من احساس الوحده
انا عملتها مرتين لانى حسيت بالوحده موش الملل

Baskouta يقول...

بحس كتير نفس الاحساس ده
بس عمري ما بعت لنفسي رسالة
انا نفسي بجد في رسالة بس مش اي رسالة
كلنا هذا الانسان... يمل وينتظر ويشتاق واوقات لا يحتمل
تحياتي

ponpona يقول...

لأ مش الوحدة
الملل
الملل
الملل
D:

P A S H A يقول...

إمممممممم

يعني لما الرسالة جت لك .. جت فاضيه برضه؟؟
يا سبحان الله !!
وعرفتي إنك أنتِ اللي بعتيها ؟؟
طب فرصة تسجلي رقمك عندك على موبايلك .. يمكن تحتاجي تبعتيلك رسايل تاني !! .. جايز ساعتها تكوني نسيتي رقمك !!

جامده يا بونبونايه
تحياتي
سلام
:))

ponpona يقول...

بسكوته

هذا الانسان لما يمل وينتظر ويشتاق وأوقات لا يحتمل يقوم يعمل ايه بقي ؟ يعمل ايه ؟ .. ياخد بعضه وينزل يتمشي ويشتريله حاجة حلوة وهو جاي

:)

ponpona يقول...

باشا

آه جت فاضية .. تخيل؟
نسيت أكتبلي فيها حاجة D:

طيب انت عارف .. انا رقمي أصلا متسجل ع الموبايل عندي
لأني مش حافظاه ، مسجلاه " Ana" وحاطه جنبيه فراشه نونو كده

صوت من مصر يقول...

كلمنى شكرا

ponpona يقول...

هههههههه

a7med-Mado يقول...

بجد البوست عجبنى والله أوى
وعلى فكرة البوست مش نكتة للى يفهم معناه
أول زيارة للمدونة وإن شاء الله مش هتبقى أخر زيارة
سعيد جدا بزيارتى لمدونتك

ponpona يقول...

أهلا بيك علطول يا أحمد

:)

Heba Gamal Emara يقول...

هو انتى ممكن تبعتى لنفسك رساله من موبايلك ..؟؟؟!!!



ازاااااى بقى يعنى ..؟؟؟!!!!


عسولة خالص مالص يا بنبونة ...:)

ponpona يقول...

آي والله ياهبه .. ممكمن ;)

سقراط يقول...

فكرة جامدة جدا
فعلا مجرد وجود كلمة missed call او message بتحسسني بكده
حتي لو كانت الرسالة "كلمني شكرا"
دمتي بكل ود

Aиgel يقول...

ههههههههههه
فكرتيني بنفسي (:
بس أنا ببعت بليز كول مي
وبردو بفرح أوي برنة المسج
وبعدين بقى بستعبط واتصل على نفسي
ويفضل يديني مشغول D:

لأ وأوقات بقى بستعبط ولما المسج بتوصل بسيبها كده قال يعني مش عايزه افتحها :(

تفتكري الملل ده ممكن نحلوا ازاي ؟؟
سؤال يطرح نفسه (:

TKOsir يقول...

ههههههههه
فكرة والله واهو كله من اجل التغيير
بس متهيقلي بعد الرسايل المجانية
كل شوية رسايل
يعني مفيش ملل :D

تقبلي مروري المتواضع :)

Unknown يقول...

انا بقى بشغل نغمة الرسالة او نغمة الرنة واستغرب ان مفيش رسالة وصلت..

نياااااااااهاهاهااااااااا

انا بحب اجى هنا جدااااااااااااااااااااا

أحمد الشمسي يقول...

فكرة برضه
:)

الملل ما فيش أكتر منه اليومين دول،
والرسايل ببلاش
:)

أسما يقول...

فكرة تحفة يا بونبونة...

انا بحبك يا بنت انتي، اويييييييييي
:)

إرسال تعليق