يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

لو



لو زارني فرحي ساعات
حواديتي مابتخلصش

:)
........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 التعليقات:

ponpona يقول...

بونبونتي الحلوه
ازيك عامله ايه ؟ وحشتيني والله يابسبوسه
المهم انتي كويسه وتمام يعني؟ طيب الحمد لله
ليا طلب أخير بقي قبل ما امشي :
وحياتك لما الفرح يبقي يزورك ابقي اندهيلي
أهو آجي أحكي معاكو شويه .. أوكيه :)

سلام بقي أنا رغيت كتير ..
ياللا فوتك بعافيه

:))

ponpona يقول...

أهلااااان
ازيك يابنتي عامله ايه؟ عاش من شافك
أنا كويسه وتمام الحمد لله ، وانتي كمان؟ طيب كويس
بالنسبه لطلبك ... حااااضر من عنيا الأتنين
حتي لو الفرح غاب شويه ومازارنيش هابقي اندهلك بردو
أهو تيجي ترغي معايا شويه وتسليني بدل مانا قاعده لوحدي

وبعدين ايه رغيتي كتير دي .. هاه؟
ابقي تعالي انتي بس وارغي زي مانتي عايزه ... اتفقنا

;)

عمرو يقول...

هههههههه

أحمد الشمسي يقول...

فكرة برضه يبقى الواحد يستخدمها لما يلاقي التعليقات منشفة معاه :)

فراشة يقول...

عندك حق لمابنفرح من كتر الفرحة الكلام مبيخلصي ونحب نزيد ونعيد الكلام عشان نأكد ع الفرحة ههههههههه

اصلها بتبقى نادر قوي لما نفرح


شكرا منمونه البونبونه ع الكلمات الجميلة

Heba Gamal Emara يقول...

هههههههه
حلوة اوى الفكرة دى يا منى
طيب والنبى والنبى والنبى ابقى اندهيلى اقعد معاكوا انتى وبنبونة وبنبونة
انتوا الاتنين
ماشى
وهجيب لكم ملبس وارواح وبنبونى _ده اخوكى على فكرة يا بنبونة_ :)

جارة القمر يقول...

ههههههههههههههههه و الله انت كارثة يا بنبونة بجد و الله انتى حبيبة قلبى

انا بحب الاغنية دى اووووووووووى بجد و ابقى قوليلى اجى معاكى بقى و اهى تبقى لمة

غير معرف يقول...

مدونتي حصان في الليل
كومنتاتها دي بترقص
:)))

أسما يقول...

:)

معلش مشيت بسرعة انهاردة من علي فيس بوك، بس المرة اللي حاية اعوضهالك ان شاء الله و انقذك من الفارما :)

ponpona يقول...

ازيكو كلكو عاملين ايه ؟ شكلكو كده كويسين :)
مش عارفه ليه مزاجي أرد عليكو كلكو في كومنت واحد
أبدأ بقي

بونبونة وبونبونة اللي فوق
مبسوطه قوي جدا خالص يعني ان انتو جيتو
:))

عمرو
بتضحك عليا ليه ؟ هاه؟
عشان باكلم نفسي يعني !!
طيب وماله .. هي مالهاش مزاج ولا إيه
نورتي يا عمرو والله .. ابقي تعالي علطول
;)


أحمد
مش حكاية تعليقات والله
هي المشكله بس ان أنا كان بقالي فترة مابسطنيش
يعني بقالي فتره لا اتمشيت ولا قرأت ولا حتي جبتلي حاجه حلوه ..
قولت أما أقعد أهزر معايا شويه

بس


فراشة
تعرفي انا لما ببقي فرحانه ساعات باعمل إيه؟
ساعات باقعد أكلم المخدات والكومودينو .. آه والله


هبه
يابسبوسه من غير ماندهلكو .. مانتو جيتو لوحدكو أهو
وبعدين حلو قوي بونبوني ده .. بقي عندي أخ صغير يعني
هيييييييييه


جارة القمر
أنا كمان بحب الأغنية وبحبك وبحب منير
:))


مصطفي
تزوير رسمي في كلمات الأغنية ... تاتاتاتاااا
:))

أيزولد
مش مشكله يابسبوسه ..
أنا هاقفل واذاكر فارما أهو
ياللا بقي تعالي
;)

Amr Magdi يقول...

ياااااه

إنتي منهم؟؟

عشاق منير ..

ولا دي كدا كانت أوت؟

إرسال تعليق