يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

لون فرحة




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

17 التعليقات:

شاب فقرى يقول...

إختار اللحظة الحلوة

واللحظة المرة ارميها

حلوة اوى اوى اوى

ثانكس بجد:)

بس ياترى مين اللى بيغنى الاغنيه دى ؟؟؟

فقرى

Heba Gamal Emara يقول...

جميلة اوى اوى يا بنبونة

حسستنى ان فى امل لبكره يبقى احلى
كل سنة و انتى دايما تفرحينا باقتباساتك وكتاباتك ........

Cute Kitty **sookra يقول...

الدنيا لو جارحه لونها لون الفرحه
بس هو ايه لون الفرحه
ياترى الاخضر زى الزرع ولاالاصفر زى الرمل ولا البرتقالى زى الشمس ولاالابيض زى اللبن
ايه هو لون الفرحه يادكتوره

Tamer Nabil Moussa يقول...

عندك حق فى اختيارك

عيش الحياة بكل همة

اقتبس لحظات السعادة

مع خالص تحياتى

ponpona يقول...

فقري باشا

حلوه ؟
اختياراتي اختياراتي هههههه

دي اغنية منير ..
اسمها الفرحه من ألبوم بردو بنفس الاسم
قولتلك هابقي ادورلك علي لينك ليها .. صح ؟
طيب هاقول تاني ...
هابقي ادورلك علي لينك ليها
هابقي ادورلك علي لينك ليها
هابقي ادورلك علي لينك ليها

أقولك .. ابقي دور انت .. هاهاها

نورتني يا كريم
:)

ponpona يقول...

هبه

يا سمسمه في أمل علطول .. طالما في بكره يبقي في أمل
انا عندي أمل محمود وانتي عندك أمل محمد .. بس المهم ان في امل

آه بالمناسبه .. انا بلدي المنوفيه
ايه مش عاجباكي ؟ ... بلد الريس .. اوعي تتكلمي
عمو بلوجر قاعد معانا واحنا مانضمنهوش .. هاهاها

يسعد مساكي يا هبه

ponpona يقول...

سكرااااااا

آه .. هي بالألف كده ..
بانده عليكي بصوت عالي يعني :)

لون فرحتي ايه ؟ لون فرحتي ايه ؟
انا لون فرحتي ازرق سماوي
لما ببقي مبسوطه حبه نونو بيبقي ازرق سماوي
ولما ببقي مبسوطه حبه كتير كتير بيبقي ازرق سماوي بردو

:))

ponpona يقول...

أ / تامر

أهلا وسهلا بحضرتك وكل سنه وانت طيب .. انا دخلت المدونه تبعتك وعرفت ان عيد ميلادك كان يوم الوقفه ... كل سنه وانت طيب تاني وكل سنه وانت مبسووووووط

مع خالص خالص تحياتي

'' حطام (ك) بقايا '' يقول...

كلمات جميلة حقاااا و مليانة امل
بس نعمل بيها

تحياتي

فراشة يقول...

بونبونه حبيبتي
ايوة حبيبتي ... بجد بحبك ف الله

كلام جميل قوووووي
عارفه انا طول عمري ولحد سنة كدا كنت دايما اقول لا اكيد اكيد بكرة احلي بكتير و ف الآخر بكرة مطلعش حلو
فزعلت من بكرة وقلت مش هستناه لو عايز ييجي اهلا وسهلا مش عايز ييجي يبقى خلاص "وضاع العمر يا بنتي"

ههههههههههه

المهم انا برضه هختار الفرحة يمكن تيجي بس القطار اتأخر

وعلى فكرة انا برضة من المنوفية

Heba Gamal Emara يقول...

يا سلام هو حد يقدر موش يعجبه يا عسل
وبعدين مالها المنوفيه
دى بلد زى العسل
كفايه انك منها يا جميل
وبعدين الحمد لله كل العظماء تقريبا من المنوفيه يعنى عندك الرئيس حسنى مبارك من المنوفيه
والدكتورة منى سلامه (تعرفيها) من المنوفيه
عادى يعنى
ههههههه
ويسعد ايامك يا رب يا بنبونتى

ponpona يقول...

حطام(ك)بقايا

أهلا بيكي أهلا أهلا
هو منيري علطول كده مابيغنيش حاجه وحشه أبدا
:)

ponpona يقول...

فراشة
ازيك يا بسبوسه عامله ا يه؟
انا كمان بحبك والله كفايه بس ان انتي اسمك منى انا بحب اسمي وباحب كل حاجه بتاعتي مش نرجسيه والله بس اهو هو كده بقي ... انا بحب كوووول الحاجات تبعتي

بالنسبه بقي لبكره .. فـ "بكره جايب نهار يستاهل المشوار"

:)

ponpona يقول...

هبه

منى سلامه؟ منى سلامه؟ مين دي يا بسبوسه !!
أنا سمعت الاسم دا قبل كده فين ؟ فين؟ فين يا منى يا سلامه فين؟ .. تصدقي مش فاكره .. بس بيقولو عليه بنت كويسه قوي انا فاكره دي

:))

صوت من مصر يقول...

ذلك اللون غير موجود فى علبه الوانى الخشبيه

ponpona يقول...

صوت من مصر

مممم .. اللون مش موجود في علبة ألوانك؟
طيب قولي هو ايه وانا ممكن ادورلك عليه عندي
أنا عندي علبة ألوان خشب كبيراااا باقعد أذاكر بيها

:)

صوت من مصر يقول...

لازم اللون يبقى لونى عشان ارسم لون الفرحه لنفسى
مش من علبه حد غيرى

إرسال تعليق